Dovolená

Nenechte se napálit! 5 varovných znamení že vybraný hotel není tím, za co se vydává

Snad každý si přeje, aby byl hotel na dovolené jeho druhým domovem / Shutterstock
Nejspíš se to alespoň jednou stalo každému z vás. Okouzlující prospekty a fotografie hotelu, který jste si vybrali, nemají s realitou vůbec nic společného. Přijedete na místo a zjistíte, že místo 100 metrů k moři je to dobrého půl kilometru, že inzerovaná kvetoucí hotelová zahrada je plná trnitého křoví a místo toho, abyste měli památky v inzerované docházkové vzdálenosti, cestujete k nim půl hodiny autobusem. Podívejte se na těchto pět varovných znamení, že může být všechno jinak.
Reklama
Reklama

autor  Pavel Přeučil

24. října 2018   |   16:02

Jistě, fotografie hotelu vypadají nádherně, ale nesnažíte se i vy, aby vaše fotky vypadaly co nejlépe? Propagační fotografie procházejí většinou dost složitou úpravou ve photoshopu, ořežou se nevhodné části, kde je vidět třeba skládka za hotelem, vylepší se barvy a celý záběr se přikrášlí. Pokud tyto obrázky vypadají až příliš krásně, aby to byla pravda je to první signál, že nemusí být zlato všechno, co se třpytí. Ověřte si skutečné obrázky hotelu například na portálu Tripadvisor nebo Oyster's Photo Fakeout.

Zastaralá webová stránka

Internet je v dnešní době nejen pro cestovatele, ale i pro hotely zásadním nástrojem. Pokud se hotel neobtěžuje pravidelnou aktualizací své webové stránky, jaká je šance, že se obtěžoval obnovovat své vybavení a příslušenství? Netvrdíme, že malý hotýlek, nabízející například služby B & B, který jste našli na internetu, musí mít na svém webu ty nejčerstvější informace, jenže vždycky se vám vyplatí i tomto případě, si ověřit z nezávislých zdrojů, jak to v něm skutečně vypadá.

Špatné recenze na internetu

Dnes už každý vyhledávač hotelů a dalšího ubytování nabízí i recenze hotelů od svých uživatelů. Nejvíce relevantních, od lidí, kteří v hotelu skutečně bydleli, najdete samozřejmě na světově známém Tripadvisoru. Než si hotel objednáte, přečtete si jich co nejvíc. Zvláštní pozornost věnujte tomu, jak management hotelu reaguje na stížnosti hostů.

Důležité jsou i reakce hotelů na negativní recenze

Užitečně nebo nedůtklivě? Pravdivě, nebo výmluvami? Je pravděpodobné, že pokud jsou v reakcích na internetu hrubí, nebudou moc příjemní ani na vás. Varováním je i to, že hotel si dává na čas, aby odpověděl na vaše emaily, nebo se nelze dovolat na recepci. Uvažujte, zda budou pak stejně ochotní, až se u nich ubytujete.

Google Maps Street View nelže

Pokud váš hotel na internetových stránkách prohlašuje, že se nachází přímo uprostřed všech památek, nemusí to být pravda. Stejně tak nemusí být pravda, že se nachází v klidné ulici. Ověřte si polohu objektu zadáním jeho adresy do Map Google. Ještě lépe se seznámíte s polohou hotelu, jeho vzhledem a umístěním, přejdete-li do aplikace Street View. Pak možná zjistíte, že památky jsou na hony vzdálené, že hotel se nachází přímo nad nočním klubem, vypadá neudržovaně nebo že přímo naproti vyrůstá obří stavba.

Pozor na breberky

Možná tomu nebudete věřit, ale štěnice najdete až ve 30 % světových hotelů, nevyjímaje ani ty, patřící do luxusních řetězců. Díky stále sílícímu cestovnímu ruchu se štěnice, kdysi metla středověku, vítězně vracejí. Zápasí s nimi neuvěřitelné množství hotelů a mnohdy je to předem prohraný boj. Pokud se podíváte na internetu například na BedbugReports.com, nebo na registry.bedbugs.net, budete překvapeni, kolik krásných hotelů tyto breberky okupují.

Pokud si nejste jisti s čistotou hotelu, nebo se jen chcete přesvědčit, zda není v databázi, raději navštivte tyto stránky před objednáním hotelu. Po příjezdu do hotelu je vždy dobré, zkontrolovat, jestli v pokoji ona nepříjemná zvířátka nejsou. Podívejte se pod matrace, koberce či za obrazy, kde jsou jejich nejčastější skrýše. Vyvarujte se tak nejen pokousání, ale i toho, že byste si je přivezli v zavazadlech domů.

 
Vstoupit do diskuze  (1)
Další zajímavé články
Reklama